Ta witryna wykorzystuje pliki cookies w celu świadczenia usług, dostosowania serwisu do preferencji użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Możesz zawsze wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, że cookies będą zapisane w pamięci urządzenia. Więcej w Polityce prywatności

zamknij

Informacje o dostawie

PRZESYŁKA KURIERSKA:

• wysyłka w ciągu 24h od złożenia zamówienia 

• realizowana od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do 17.00

• dostawa w ciągu 1-3 dni roboczych od momentu nadania paczki

• metoda jest dostępna dla wszystkich produktów

• płatność za pobraniem jest możliwa dla zamówień o wartości do 5 000 zł

 

ODBIÓR OSOBISTY W SIEDZIBIE FIRMY:

• odbiór możliwy po wcześniejszym ustaleniu godziny odbioru

• metoda jest dostępna dla wszystkich produktów

Bezpieczny odbiór przesyłki

1Sprawdź wygląd opakowania zewnętrznego

Pudełko nie powinno posiadać wgnieceń, dziur i innych śladów uszkodzeń. Powinno być szczelnie zamknięte, nienaruszone. Jeżeli do zabezpieczenia została użyta taśma eMAG, nie może ona być przerwana lub przecięta. Na liście przewozowym sprawdź ilość paczek. Jeżeli jest ich więcej niż jedna sztuka powinny być do Ciebie dostarczone jednocześnie.

Zgłoszenie szkody sprzedawcy

1. Jeśli wszystko jest w porządku, podpisz list przewozowy.

2. Gdy opakowanie wzbudza Twoje zastrzeżenia, zdecydowanie odmów przyjęcia przesyłki.

3. Jeśli zdecydujesz się odebrać zamówienie z uszkodzonym opakowaniem podpisując list przewozowy koniecznie dodaj adnotację „Przyjmuję z zastrzeżeniem”. Nie zwalniaj jeszcze kuriera.

 

2. Sprawdź zawartość przesyłki

Otwórz przesyłkę i sprawdź, czy dostawa jest kompletna, a produkty nieuszkodzone. Kurier ma obowiązek poczekać, aż sprawdzisz zawartość paczki.

1. Jeśli masz zastrzeżenia co do stanu zamówionych produktów lub zamówienie nie zgadza się z dokumentem zakupu, poproś kuriera o sporządzenie protokołu szkody. Zadbaj o wypełnienie wszystkich pól formularza. Oznacz uszkodzenie opakowanie zewnętrznego jeśli występuje. Jest to najbardziej istotna informacja do pozytywnego rozpatrzenia reklamacji przez przewoźnika. Przed podpisaniem zweryfikuj czy opis jest zgodny ze stanem faktycznym. W polu „uwagi” możesz podać wszystkie swoje zastrzeżenia, także te dotyczące informacji wpisanych przez kuriera do protokołu np. gdy nie zgadzasz się z informacjami wpisanymi na protokole szkody.

2. Odbierz jeden egzemplarz wypełnionego protokołu.

3. Gdyby kurier nie chciał poczekać, poinformuj, że będzie musiał przyjechać ponownie w celu sporządzenia protokołu szkody. Poinformuj sklep o zdarzeniu kontaktując się telefonicznie na numer 41 301 01 03 lub 733 155 166.

 

3. Zastrzeżenia po odjeździe kuriera

Jeśli przesyłka wzbudziła Twoje zastrzeżenia, koniecznie zgłoś tego samego dnia uszkodzenie do przewoźnika. Po zgłoszeniu przez 7 dni może zostać spisany wiążący protokół szkody. Konsultant przyjmie zgłoszenie i umówi Cię na kolejną wizytę kuriera w celu sporządzenia protokołu szkody. Poinformuj sklep o zdarzeniu kontaktując się telefonicznie na numer 41 301 01 03 lub 733 155 166.

Kontakty do przewoźników:

1. GLS -+48 804 262 262*

*Koszt połączenia wg taryfy operatora

 

4. Zgłoszenie szkody sprzedawcy

O każdym zastrzeżeniu w stosunku do stanu opakowania lub zawartości przesyłki powiadom nas najpóźniej w ciągu 24 godzin od wizyty kuriera.

1. Wyślij do nas wiadomość mailową na adres: konsulmeble@gmail.com

2. Po otrzymaniu zgłoszenia pracownik zajmie się nim i będzie z Tobą w kontakcie do momentu jego zakończenia.